طراحی سایت تخصصی

ساخت سایت های تخصصی اعم از مشاغل و شرکت های تخصصی همانند سایت های نوبت دهی مطب ،طراحی صنعتی ، طراحی معماری و نمای ساختمان ، سایت های آمارگیری ، طراحی سایت تخصصی برق و صنعت مکانیک و عمران به همراه وبسایت های مشاوره خانواده و علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز دولتی در شرکت طراحی سایت ۹۷ در شهر تهران به صورت تخصصی بررسی شده و به بهترین شکل طراحی و کدنویسی می شود.

ساخت و طراحی سایت تخصصی

تفاوت سایت های تخصصی و عادی در چیست ؟

در سایت های تخصصی به دلیل خاص بودن کلمات استفاده شده و پراکنده بودن بازدیدکنندگان در کشور سایت راحت تر دیده می شود و تعداد رقیبان کم تری دارید و به مشتریان نه تنها تهران بلکه به کل کشور دسترسی پیدا کرده و می توانید حوزه خدمات تخصصی سایت را به زبان های دیگر برده و حتی از کشور های دیگر نیز جذب مشتری کنید.

نتایج گوگل متخصص شناسایی تخصص هاست !

گوگل یکی از بهترین موتور های جست و جوی محتوا ها و مقاله های تخصصی است و اگر شما اولین یا حتی دهمین کاربری باشید که این مطلب را به زبان فارسی می نویسیم پس حتی در اولین روز ثبت سایت و مقاله در ۱۰ نتیجه اول گوگل خواهید بود و دیده می شود. سایت های تخصصی حوزه هایی مانند ساخت قطعات یا دانشجویی و علمی که به تخصص احتیاج دارند (همانند دانشگاه هایی که در تهران اصفهان و مشهد هستند ) بسیار کم است و طراحی آن سایت ها برای کسب رتبه بالای گوگل به مهارت و سئو سایت زیادی احتیاج ندارد و تنها با چند مقاله در نتایج اول گوگل قرار می گیرند . !!!!! این عالیسست!

هزینه ساخت سایت تخصصی چقدر می شود ؟

این سایت ها به دلیل استفاده از کلمات خاص به شدت راحت دیده می شوند و حتی با یک سایت ارزان قیمت یا معمولی یا شرکتی می توان از تمام ایران مشتری به دست آورد و قیمت معمولی دارند.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها ، خدمات  و  امکانات سایت به صفحه  لیست قیمت طراحی سایت مراجعه کنید.

 

 

 بسته به ویژگی های اجرا شده برای یک پروژه ، از پروژه به پروژه دیگر متفاوت است. طراح وب سایت ویژگی های مورد نیاز یک وب سایت را به واحد فروش اعلام می کند و بنابراین هزینه نهایی به مشتری پس از ارزیابی نیازها و امکان سنجی فنی یک وب سایت اعلام می شود.

طراحی سایت تهران خدمات  ثبت نام دامنه  و میزبانی وب را به همراه پروژه های طراحی سایت ارائه می دهد و با تمدید قرارداد پشتیبانی پشتیبانی وب سایت ، دامنه به صورت خودکار تمدید می شود. این خدمات مبتنی بر وب باعث می شود هزینه طراحی وب و پشتیبانی و نگهداری برای صاحبان مشاغل مناسب و مقرون به صرفه باشد.

طراحی سایت پاسخگو

طراحی وب سایت پاسخگو یکی از ویژگی های منحصر به فرد پروژه های طراحی وب ، تیم طراحی وب و توسعه وب است. با توجه به گسترش روزافزون تلفن های همراه و افزایش بازدید وب سایت ها از طریق تلفن های همراه و رایانه های لوحی ، کلیه پروژه های طراحی وب سایت تهران برای  طراحی پاسخگو  (طراحی وب پاسخگو) پیاده سازی و اجرا می شوند. در طراحی وب سایت پاسخگو ، طراحی وب سایت به کلیه دستگاههای رایانه ای از جمله دسک تاپ موبایل و تبلت تغییر یافته است تا دستگاه بازدید کننده متناسب باشد و اندازه و چیدمان صفحات وب به درستی نمایش داده شود. در  سایت پاسخگو طراحینیازی به پیمایش افقی صفحات وب نیست و به این روش استاندارد و کاربر پسند ، دسترسی آسان توسط دستگاه های مختلف همیشه مشاهده می شود. علاوه بر آن دسترسی آسان کاربران شبکه های اجتماعی به سایت شماست که استراتژی های بازاریابی آنلاین سایت شما را موفق می کند.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت وب سایت دارای ویژگی های زیر است:

طراحی وب سایت با زبان برنامه نویسی php یا python
طراحی وب سایت پاسخگو    –  پاسخگو  – سازگار با رومیزی. تلفن همراه و رایانه لوحی
بدون نیاز به طراحی یک برنامه جداگانه تلفن همراه – برنامه تلفن همراه – و کاهش هزینه
 برنامه نویسی  کامل  پورتال و   طراحی  و امکان به روزرسانی توسط مدیر سایت
پرتال مدیریت آسان پورتال بدون نیاز به دانش تخصصی به همراه مستندات و آموزش های حضوری به همراه فیلم های آموزشی
برنامه نویسی قالب وب سایت بر اساس اصول طراحی وب و سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
استفاده از ایده های روزانه برای طراحی وب سایت خلاق

3 دیدگاه در “طراحی سایت تخصصی

  • پس اگر با کلمه ( خرید فریت ) که کم تر شناخته شده و تخصصی هست بخواهم در نتایج صفحه یک گوگل باشم بدون نیاز به کار خاصی می توانم یک سایت طراحی شده بگیرم و کار دیگه ای نمی خواد!

    • نه مشکلی ندارد کلمات این چنینی راحت تر از بقیه واژه ها مثل دانلود یا موبایل بالا می آیند زیرا نوشته های کمی از این کلمات در گوگل موجود است پس در نتایج اول قرار می گیرید فقط فراموش نکنید که مقاله ی خوبی بنویسید و حتما کلمه کلیدی در قسمت title سایت قرار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *