طراحی سایت اخبار ورزشی فوتبال

شرکت طراحی سایت های مختلفی برای ساخت یک وب سایت ورزشی با داشتن رشته های مختلف تلاش کرده اند ولی همه دریافته اند که با سایت های تلوزیون مثل ۹۰ و ورزش ۳ نمی توانند رقابت کنند. چرا؟ چون منابع دست اول مثل پخش فوتبال زنده ایران و لیگ های مختلف ایران و جهان به صورت انحصاری در اختیار شبکه ۳ قرار دارد اما راه حل ؟ برای داشتن مخاطب در نتایج وب به جای این که ویدیو ها و خبر های تکراری را باز پخش کنید شروع به خلاقیت و ساخت متن و ادیت ویدیو ها در کم ترین زمان ممکن را انجام دهید.

توپ فوتبال

سایت فوتبال

فوتبال مورد علاقه ترین ورزش در بین مردم ایران به خصوص جوانان و کودکان است . پس بهترین سایت فوتبال حتما بهترین سایت ورزشی هم هست. فوتبال با علاقه مندان میلیونی همیشه دنبال نتایج ، گل ها و صحنه های جالب بازی هستند. با این که پخش انحصاری این بازی ها به شبکه ۳ سیما اختصاص داده شده است اما گل های زده شده و حواشی فوتبال بعد از آن بیشتر مفرح هستند.

ساخت ویدیو فوتبال

اگر می خواهید سایت فوتبال قدرتمندی داشته باشید حتما گزارش و تحلیل زنده و دو طرفه در سایت فوتبال قرار دهید. شاید بوانید در اینستاگرام این ویدیو را بگذارید تا کامنت های طرفداران تیم ها هم جلوه خاصی به گزارش بدهد. حسن این کار به وجود آمدن مخاطبین همیشگی است. گزارش فوتبال و نتایج لیگ های آسیایی و اروپایی همیشه در ذهن نهفته طرفداران هست حالا این را با شهراورد های پرسپولیس و استقلال مقایسه کنید که چه شود.

ویدیو فوتبالی

سایت ورزشی چند منظوره

با این که فوتبال پر مخاطب نرین رشته ورزشی است رشته های دیگری نیز در زمان ها و تاریخ های خاصی مخاطبین میلیونی دارند. برای مثال والیبال ورزش بسیار محبوبی در میان ایرانیان است و اگر شما کم ترین علاقه به برتری در میان تیم های قدرتمندی مانند آمریکا ایتالیا و برزیل داشته باشید از شور و شوق والیبال را دنبال می کنید.

سایت ورزشی کامل

دنبال گزارش به روز باشید

تمام ورزش ها در تاریخ های مشخصی مخاطبان بیشتری دارند و برای از دست ندادن این بیننده های سایت شما باید سایت به روز و آپدیت شده ای داشته باشید و بهتر است بگویم پیشبینی های زیادی بکنید و حتی از زمان هم جلو بزنید و زودتر از سایت های دیگر مقاله های ورزشی در وب سایت بگذارید.

رویداد های ورزشی

بعضی از رویداد های ورزشی مانند المپیک و جام ملت ها بسیار مفید هستند و می توانند برای گزارش رشته هایی مانند کشتی آزاد و فرنگی ، کبدی و سایر رشته های ورزشی مخاطب جذب کند.

المپیک و رشته های ورزشی

رمز موفقیت سایت ورزشی چیست ؟

اگر نکته های بالا را رعایت کنیم هنوز باید یک تفاوت را در تمامی آن ها رعایت کرد تا به اولین سایت ورزشی تبدیل شد.

از آن جا که بیشتر سایت های ورزشی به کپی کاری و درج اخبار تکراری و ویدیو های تکراری در سایت هستند شما این طور نباشید ! یعنی اگر همه فقط دنبال فوتبال و حواشی هستند شما چیز های جدید را هم معرفی کنید برای مثال رشته های ورزشی کم تر شناخته شده که برای تلوزیون صرفه اقتصادی ندارد را از اینترنت بگیرید ترجمه کنید و در سایت و اینستاگرام بگذارید و بازخورد و فید بک مردم از این رشته را و گزارش را بگیرید. چیزی نخواهد گذشت که خواهید دید همان مخاطبان شبکه ۳ عاشق ویدیو های و اخبار مربوط به رشته های ورزشی چون بیس بال ، هاکی ، فوتبال آمریکایی ، پینگ پنگ ، شطرنج و … خواهند شد و برای دنبال کردن این اخبار و ویدیو ها مدام به وب سایت ورزشی مورد علاقه شان سر می زنند.

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت www.z97.ir مراجعه کنید.

طراحی سایت ارزان

 

4 دیدگاه در “طراحی سایت اخبار ورزشی فوتبال

  • چجوری میشه سایت varzesh3 و 90 که میلیونی هزینه می کنن شکست داد آخه نمیشه. الان مگه غیر از این دو سایت سایت های دیگه هم فعالیت مفیدی دارن

    • اگر روزانه ۵۰ هزار نفر وارد صفحه اول گوگل شوند که مربوط به شماست شک نکنید در صورت حضور شما حتی در آخرین رتبه صفحه اول حداقل ۵ هزار نفر در روز بازدید خواهید داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *