طراحی و ساخت سایت رایگان

در (۵ دقیقه) شروع به طراحی سایت رایگان کنید اما
یک نکته :
شما دو راه دارید:

  • استفاده از سایت ساز رایگان
  • استفاده از سایت های بسیار ارزان

هشدار: برای کسب و کار اینترنتی حتما به  ثبت سفارش غیر رایگان بروید و برای سایر کارها به  ساخت سایت رایگان و همیشگی مراجعه کنبد.


فهرست : 



بازگشت به فهرست بالا

طراحی سایت رایگان به زبان فارسی

خب در حال حاظر مثل سایت ساز های انگلیسی زبان بالا همه چی آماده نیست اما ما به شما مراحل طراحی سایت رایگان را به روش های مختلف آموزش می دهیم تا کاملا رایگان سایت بسازید و کم کم آن را حرفه ای کنید.

روش های زیادی برای طراحی رایگان و توسعه و بهینه سازی سایت وجود دارد که ساده ترین آن تا حرفه ای ترین آن در قسمت زیر آموزش می دهیم.بازگشت به فهرست بالا


1) تبدیل رایگان وبلاگ به سایت

مراحل کار :

از راحت ترین کارها برای ایجاد وبسایت که کم تر از ۱۵ دقیقه برای فرد حرفه ای زمان می برد و برای افراد آماتور در حداکثر ۱ ساعت صورت می گیرد.

تنظیمات وبلاگ بلاگفا

در این روش ما ابتدا وبلاگ رایگانی می سازیم و سپس اقدام به اتصال دامنه به وبلاگ می پردازیم . با این کار وبلاگ شما به شکل یک وبسایت می شود. سایت های وبلاگ بسیاری موجود است که مشهورترین آن blogfa blogsky و blog.ir است که همگی این امکان را دارند. برای آموزش ساخت سایت به روش تبدیل وبلاگ به وب سایت از وبلاگ ساز blogfa.com استفاده می کنیم.

مراحل کار :

بازگشت به فهرست بالا

 

2) طراحی سایت رایگان و حرفه ای با وردپرس

ساخت سایت رایگان با وردپرس بهترین روش است اما پیچیدگی های بسیار زیادی دارد ولی هر فردی قادر است این آموزش های کاملا رایگان را ببیند و بهترین سایت را متناسب با نیاز خود بسازد.

سایت ساز وردپرس

وردپرس

وردپرس یک اپلبکیشن تحت وب است ( منظور از اپلیکیشن برنامه است و با طراحی اپلیکیشن موبایل اشتباه نشود )

وردپرس برای تمامی افرادی که تنها طراح هستند و هیچ اطلاعاتی از کدنویسی و برنامه نویسی ندارند بسیار مناسب است زیرا نه تنها به این افراد کمک می کند بدون سواد برنامه نویسی سایت بسازند بلکه سایتی بسازند که حتی از برنامه نویسان معمولی و پیشرفته اینترنت بهتر زیبا تر و دارای رنک بهتری در گوگل باشد !

ما برای شما به صورت کاملا رایگان ویدیو  ۵۲ قسمت آموزش وردپرس قرار داده ایم تا بتوانید با کیفیت ترین سایت را بسازید. در قسمت اول آموزش وردپرس به معرفی کامل وردپرس و وبسایت هایی که با این روش ساخته شده اند پرداخته ایم. وردپرس به قدری معروف است که چیزی حدود ۳۰ درصد سایت های ساخته شده با این وب اپلیکیشن ساخته شده است.

برای دیدن لیست فیلم های آموزشی وردپرس به صفحه فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس مراجعه کنید.

قسمت-۰۱   قسمت-۰۲   قسمت-۰۳   قسمت-۰۴   قسمت-۰۵   قسمت-۰۶    قسمت-۰۷   قسمت-۰۸    قسمت-۰۹   قسمت-۱۰   قسمت-۱۱   قسمت-۱۳   قسمت-۱۴   قسمت-۱۵   قسمت-۱۶   قسمت-۱۷   قسمت-۱۸   قسمت-19   قسمت-۲۰   قسمت-۲۱   قسمت-۲۲   قسمت-۲۳   قسمت-۲۴   قسمت-۲۵   قسمت-۲۶   قسمت-۲۷   قسمت-۲۸   قسمت-۲۹   قسمت-۳۰   قسمت-۳۱   قسمت-۳۲   قسمت-۳۳   قسمت-۳۴   قسمت-۳۵   قسمت-۳۶   قسمت-۳۷   قسمت-۳۸   قسمت-۳۹   قسمت-۴۰   قسمت-۴۱   قسمت-۴۲   قسمت-۴۳   قسمت-۴۴   قسمت-۴۵   قسمت-۴۶   قسمت-۴۷   قسمت-۴۸   قسمت-۴۹   قسمت-۵۰   قسمت-۵۱   قسمت-۵۲

بازگشت به فهرست بالا

 

ساخت سایت رایگان با پسوند com و ir و … با قالب های حرفه ای و طراحی و ساخت سایت رایگان برای تمامی افرادی که می خواهند وب سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا ساخت سایت رایگان با پسوند com در گوگل بر روی اینترنت راه اندازی کنند. با افزایش قیمت سایت های فارسی و گران شدن هزینه نیروی ماهر و کدنویس باعث شده که بسیاری به سمت تلگرام و اینستاگرام به صورت تنها بروند در حالی که از کاربران میلیونی گوگل غافل شده اند. توجه کنید که قیمت طراحی سایت متناسب با سفارش شما متفاوت است.

توجه: برای سفارش سایت خیلی ارزان (از ۵۰ هزار تومان) به برگه سفارش سایت ارزان بروید.

با افتخار اعلام می کنیم که شرکت طراحی سایت تهران  وبسایت های حرفه ای با سیستم مدیریت محتوا به صورت رایگان در اختیار کاربران محترم می گذارد. اما یک سوال در مورد ساخت سایت همیشه رایگان ؟ چرا ساخت سایت رایگان در اینترنت اینقدر گسترده شده است؟ چگونه به جای ساخت سایت کاملا رایگان و ساده ، سایت ارزان و حرفه ای درست کنیم؟ چرا هزینه ساخت سایت همیشه رایگان کم تر از ۹۰۰۰۰ تومان است؟

ساخت سایت رایگان همیشه و کاملا رایگان

در جواب باید گفت هزینه ساخت یک وبسایت ir , com و غیره به سه بخش تقسیم می شود. برای روشن شدن رایگان بودن سایت به مثال سایت siteman.ir توجه کنید.

بازگشت به فهرست بالا


 

هزینه دامنه ir

برای ساخت «سایت من » اول باید دامنه را بخریم . برای خرید دامنه پسوند ir به nic.ir مراجعه کنیم و برای هر سال مبلغ ۱۷۰۰۰ تومان معادل سیزده هزار تومان پرداخت کنید این فقط هزینه دامنه است مثل سیم کارت

دامنه با پسوند ir com net

بازگشت به فهرست بالا


هزینه هاست

شما بعد از خرید دامنه با پسوند ir نیاز به خرید هاست دارید مثل این که سیم کارت خریدید و نیاز به خرید موبایل دارید. درواقع هاست محل نگه داری فایل ها و عکس های هاست شماست و دامنه ir  مثل ادرس خانه به هاست شما اشاره می کند. هزینه هاست یک ساله با یک گیگابایت فضا تقریبا 200 هزار تومان است.

هاست

بازگشت به فهرست بالا


 

هزینه ساخت سایت همیشه رایگان

این بخش از ساخت سایت رایگان بسیار سیال و متغیر است زیرا به میزان حرفه ای بودن قالب وبسایت رایگان یا یونیک بودن قالب سایت و افزودن قابلیت های بیشتر آن است. هزینه این قسمت از ۸۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان قابل تغییر است.

همان طور که در بالا توضیح دادیم برای طراحی سایت سه مرحله هزینه وجود دارد اما جالب است بدانید تمام مراحل بالا با قیمتی ارزان و حدود ۳۰۰ هزار تومان قابل راه اندازی هست اما چگونه؟

زیرا اولا برای ساخت سایت کاملا رایگان حتما سایتی بسیار ابتدایی در اختیار شما می گذارند و خود شما باید برای جرفه ای شدن آن یا دانش کافی داشته باشید یا از طرح های آماده آن ها بخرید پس هزینه ای عملا بابت طراحی سایت نمی گیرند.

دوما برای ساخت دامنه ir شرکت ها قیمت کم تری به عنوان کارگزین پرداخت می کنند مثلا 3000 تومان برای هر دامنه پس پول کم تری بابت دامنه نسبتا رایگان ir می دهند.

سوما تنها می ماند هزینه یک هاست معمولی را پرداخت کنند و آن را میان ۱۰۰ کاربر به اشتراک می گذارند با این کار هزینه تمام شدن هر سایت خیلی کم تر شده اما محدودیت هایی برای سایت اعمال می شود مثلا سایت های رایگان قادر به افزودن قابلیت های معمولی هم نیستند و باید برای خدمات و امکانات در آینده پول های واقعا زوری بدهند.

بازگشت به فهرست بالا


 

خطر ساخت سایت کاملا رایگان

ساخت سایت همیشه رایگان پولی

اگر شما وبسایت خود را به صورت کاملا رایگان درست کنید باید حتما قادر به انتقال هاست باشید. اگر به فایل های سایت دسترسی ندارید روی همان هاست گیر می کنید و بعد از حرفه ای شدن سایت نه چندان رایگان  و پر بازدید شدن آن ، شرکت خدمات دهنده ساخت سایت رایگان ، از رایگان تبدیل به پولی می شود و در ازای خدمات معمولی چند برابر هزینه دریافت می کند و حتی در صورتی که فایل های سایت رایگان را بخواهید از ان امتناع می کنند  و یا قیمت بسیار بالایی بابت آن ها پیشنهاد می دهند. پس مراقب ساخت سایت رایگان با پسوند های مختلف را نخورید. پس راه حل چیست؟ راه ساخت سایت همیشه رایگان چیست ؟

بازگشت به فهرست بالا


 

بهترین راه ساخت سایت رایگان

راه حل آسان اول : ساخت سایت کاملا رایگان چیزی جز ، طراحی سایت ارزان و حرفه ای نیست که با هزینه های کم تر از ۳۰۰ هزار تومان شروع می شود یعنی شما وبسایت را با هزینه اندکی در قالب و ظاهری دلخواه طراحی و همیشگی استفاده می کنید و کم کم با گذاشتن متن سایت ارزان را حرفه ای تر کنید و در نتایج گوگل و جذب مخاطب یا همان مشتری پیشرفت کنید. برای راهنمایی برای طراحی سایت ارزان و خصوصیات و ویژگی های ان و مراحل پرداخت می توانید با ما تماس بگیرید.

راه حل آسان دوم ساخت سایت رایگان : ساخت وبلاگ در قالب دامنه سایت شماست یعنی چی؟! خب اگر ساده بگوییم اگر هنوز به خودتون شک دارید که بخواهید سایت ارزان و حرفه ای بخرید می توانید در یکی از سایت های ساخت وبلاگ همانند blogfa یا blogsky به رایگان عضو شوید و مطالب سایت را روی آن قرار دهدید و آدرس دامنه خود را روی آن سوار کنید با این کار شما در آینده دچار مشکل نمی شوید چون دامنه خود را دارید و هاست رایگان دریافت کرده اید. هزینه کل این کار به وسیله شما کم تر از ۷۰۰۰۰ تومان است.

توصیه: اگر از تجربه چند ساله شرکت طراحی سایت تهران بپرسید به یقین برای هرگونه بیزینس و کسب و کار تجاری، خانگی و … یک نوع از سایت را بیشتر توصیه نمی کنیم و آن طراحی سایت حرفه ای و ارزان است که با روش پله ای و مرحله به مرحله پیشرفت کند.

بازگشت به فهرست بالا


 

طراحی سایت مرحله به مرحله را همین الان شروع کنید : طراحی سایت با وردپرس 

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس چیست ؟ وردپرس یک سایت ساز رایگان است که با کمی آموزش سریع وردپرس در یک روز می توان با آن کار کرد. تنها راه طراحی سایت رایگان و حرفه ای ساخت آن با سایت ساز wordpress است. برای آشنایی با وردپرس و آسانی کار با آن به قسمت معرفی کامل و سفارش آن به لینک روبه رو بروید . ساخت سایت با وردپرس

 

 

مزیت و تفاوت سایت ساز های CMS با طراحان سایت

با افزایش چشمگیری حضور مردم در اینترنت و استفاده از گوشی های هوشمند حتما شما هم به فکر راه اندازی یک سایت در فضای وب شده اید اما برای شروع مردد هستید و می خواهید با کم ترین ریسک ممکن و کم ترین هزینه ممکن شروع شود مثل سایت رایگان ! خب در فضای مجازی هر چی ممکن است .

بسیاری از مردم با این تفکر که هرچی رایگان و ارزان هست آماتور هست یک شانس بزرگ را از دست می دهند و آن تجربه بدون دردسر است و گاهی برای یک طراحی سایت مبالغ هنگفت میلیونی پرداخت می کنند در حالی که اگر از سایت ساز های رایگان برای سایت رایگان خود استفاده می کردند نه تنها سایت بهتری داشتند بلکه راحت تر ان را پیشرفته می کردند

زیرا برعکس طراحان سایت معمولی ، این سایت ساز ها به صورت استاندارد و به روز شده کدنویسی شده اند و خطا و اروری در سایت شما وجود نخواهد داشت و حتی در صورت به وجو آمدن ویروس های جدید در اینترنت این وبسایت ها با عرضه نسخه های به روزرسانی رایگان شما را از هر ویروس جدیدی در امان نگه می دارند در حالی که یک سایت اختصاصی برای این کار دوباره باید به برنامه نویس پول کلانی دهد تا او وبسایتش را از خطر به وجود آمده حفظ کند.

 

وبسایت بساز

وبسایت بساز

 
اگر برای طراحی سایت رایگان فکر می کنید که نیاز به یک شخص یا شرکت برنامه نویسی دارید، اشتباه می کنید. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم بتوانید یکی از بهترین و لذتبخش ترین تجربه های خود را در طراحی سایت به دست آورید.

 

4 سایت ساز رایگان معروف

در این مقاله قصد داریم، 4 سایت ساز داخلی و خارجی را به شما معرفی کنیم که امکان ساخت سایت را برای شما فراهم می آورند و جزء بهترین ابزارهای طراحی سایت رایگان به حساب می آیند، پیشنهاد می کنم برای شروع ساخت سایت رایگان فقط یکی از این سایت ساز ها را انتخاب کنید. چرا که با استفاده از یک سایت ساز می توانید بر چگونگی کار سایت ساز های دیگر نیز پی ببرید و نحوه کار را به راحتی فرا بگیرید.

 

1- سایت ساز Wix، اولین پلتفرم طراحی سایت رایگان

wix سایت ساز رایگان

wix سایت ساز رایگان

سایت ساز Wix، یک ابزار ساخت سایت رایگان آنلاین است، که از طریق مرورگر وب در دسترس است. کمپانی Wix یکی از قدیمی ترین کمپانی های سایت ساز در جهان است. اخیرا این کمپانی برای اینکه کاربران خود را راضی نگه دارد، 500 مگابایت فضای هاست(Host) برای ذخیره سازی فایل ها، یک زیر دامنه (Sub domain) ، به همراه تبلیغات برای آنها در نظر گرفته است.
یکی از مزیت هایی که در حالت رایگان سایت ساز Wix وجود دارد این است که، به شما امکان دسترسی به تمامی بخش ها را می دهد و باعث می شود که شما با استفاده از یک اکانت رایگان تجربه استفاده از این سیستم را برای همیشه به خاطر بسپارید. همچنین اگر نیاز داشتید که واقعا سایتتان را توسعه دهید و بر روی آن کار کنید باید از پلن های پولی آن استفاده کنید.
اما توجه داشته باشید که وب سایت های wix برای کاربران ایرانی قابلیت راست چین شدن را ندارند و فقط ویژه استفاده کاربران خارج از ایران است.

بازگشت به فهرست بالا


 

2- سایت ساز وردپرس کاملا رایگان، با هاست و دامنه اجباری

وردپرس یک بسته آنلاین نرم افزاری رایگان و متن باز است که می توانید توسط آن وب سایت های مختلفی را به سرعت ایجاد کنید. یکی از ویژگی هایی که درباره وردپرس می توان نام برد این است که این نرم افزار فقط بر روی یک وب سرور نصب و اجرا می شود و قابل نصب به صورت نرم افزاری بر روی مک یا ویندوز و سیستم عامل دیگری نیست.
وردپرس یک سایت ساز رایگان همه کاره است، این سیستم مدیریت محتوا (CMS)، توسط بسیاری از برندهای معتبر جهان استفاده می شود مانند: BBC, Wired,Beyonce,Vogue و … در حال حاضر وردپرس یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که 30 درصد وبمستران از آن استفاده کرده و سایت ها را با این CMS ساخته اند.
شما می توانید از وردپرس برای ساخت وب سایت ها، وبلاگ های کلاسیک، فروشگاه تجارت الکترونیک، وب سایت های کسب و کار، انجمن ها، شبکه های اجتماعی و هر چیز دیگری استفاده کنید.
اما باید در نظر داشته باشید، وردپرس با توجه به اینکه بهترین سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است (متن باز به این معناست که هر فردی با دانشی در برنامه نویسی می تواند سیستم مدیریت محتوا را بر اساس نیازهای خود شخصی سازی کند)،

برای آموزش ویدیویی و کامل به آموزش و طراحی سایت با وردپرس بروید.

بازگشت به فهرست بالا


 

3- سایت ساز سایت بیلدر SiteBuilder

سایت بیلدر ( Site Builder )، یکی دیگر از سایت سازهای آنلاین خارجی است که اخیرا استقبال خوبی از آن شده و مورد توجه بسیاری از وبمسترها قرار گرفته است. سایت بیلدر قابلیت خوبی که نسبت به سایر سایت سازها دارد، این است که دارای ادیتور Drag & Drop است.
همین قابلیت بسیار ساده باعث شده است که بسیاری از افراد به سمت سایت ساز سایت بیلدر بروند و از آن بعنوان پلتفرم اصلی سایت خود استفاده کنند.
اما اگر بخواهیم در مورد سایت بیلدر Site Builder بیشتر توضیح بدهیم، می توانیم بگوییم که این سایت ساز در عین سادگی توانسته محیطی با تجربه کاربری قوی را در پنل کاربری برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

بازگشت به فهرست بالا


 

4- سایت ساز ارزان تهران

سایت z97.ir با توجه به نیاز مشتری های خود سایت هایی از قیمت 40 هزار تومان! الی چند 10 میلیون تومانی طراحی کرده و دقیقا با بررسی نیاز مشتری سایت با محتوا و رتبه مورد نیاز شما با بررسی کلمات کلیدی و اهمیت تعداد مشتری مورد نیاز شما تهیه می کند.
بهترین قسمت کار با سایت ساز تهران قسمت بالا آمدن سایت شما با کلمات کلیدی در گوگل است که بر اساس اولویت در گوگل و سایر موتور های جست و جو نمایش داده می شود. از آن جا که این سایت تمام فرایند تغییرات عکس ها و محتوا ها و حتی تغییر ظاهر سایت را برای شما به رایگان در اختیار گذاشته تا شما نیاز به مراجعه مجدد به طراحان سایت نداشته باشید و خود به رایگان و بدون دانش برنامه نویسی و تنها باچند کلیک ساده برنامه خود را پیاده سازی کنید.
برای تمامی افرادی که می خواهند در گوگل دیده شوند و  بتوانند سایت های خود را رایگان تغییر دهند تماس با طراحی سایت تهران توصیه می شود.

طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و رایگان

لیست بهترین شرکت های طراحی سایت کاملا رایگان یا نیمه رایگان آمده است
ساخت سایت رایگان همیشه و کاملا رایگان

خواهید دید :

با توجه به انگلیسی یا فارسی بودن وب سایت شما ، شرکت ها تقسیم شده اند. در قسمت ذیل تمام راه ها و مراحل طراحی سایت به صورت رایگان قرار داده شده است که البته توصیه ما استفاده از طراحی سایت ارزان وردپرس است اما این سایت های رایگان نیز قرار دادیم تا استفاده کنید.
بازگشت به فهرست بالا

 

ساخت سایت به زبان انگلیسی رایگان

اگر قصد طراحی سایت رایگان به زبان های خارجی را دارید می توانید از سایت ساز های معروف که کاملا رایگان هستند استفاده کنید. از بهترین این سایت ساز ها می توان به لیست زیر اشاره کرد.

به بررسی تعدادی از این سایت ها و قابلیت های آن ها را معرفی می کنیم.
بازگشت به فهرست بالا

1) طراحی سایت رایگان با ucraft

شرکت های زیادی در حوزه طراحی سایت و سایت سازی رایگان کار می کنند اما تعدادی از این سایت ساز ها قابلیت های بسیاری برای کاربران پیشنهاد می کنند یکی از این شرکت های طراحی ucraft است.

سایت ساز ucraft

  • بهترین پیشنهاد – با قابلیت ها و پلن های زیاد نسبت به رقبایش
  • سایت های رایگان قابلیت پارک دامنه هنوز دارند مثلا (www.siteman.com)
  • تبلیغات کوچکی از کنار سایت شما اسکرول به پایین می شود
  • ساخت صفحات وب نامحدود

برای اطلاعات بیشتر در باره ی سایت ساز ucraft به صفحه شرکت طراحی سایت UCRAFT مراجعه کنید.
بازگشت به فهرست بالا

2) طراحی سایت رایگان با Weebly

weebly یک سایت ساز عالی و بزرگ است  کار با این سایت ساز راحت است اگر استفاده راحت برای ساخت سایت برای شما مهم است از این سایت طراحی وب استفاده کنید . زمانی که بخواهید از امکانات پولی یک سایت ساز استفاده کنید weebly رتبه بهترین امکانات و کیفیت را دارد

طراحی سایت با weebly رایگان

  • پهنای باند نا محدود سایت.
  • دارای فروشگاه ساز ساده و پایه.
  • آدرس دامنه ایستا پسوند دار ( همانند : ali.weebly.com )

برای اطلاعات بیشتر در باره ی سایت ساز weebly به صفحه توضیحات بیشتر سایت ساز رایگان weebly مراجعه کنید.
بازگشت به فهرست بالا

3) سایت ساز رایگان Wix

اولین پلتفرم طراحی سایت رایگان و مشهور ترین آن در میان تازه کاران وب همین وب سایت ساز رایگان wix است که با تبلیغات گسترده در یوتوب شناخته می شود.

wix سایت ساز رایگان

wix سایت ساز رایگان

 Wix، یک ابزار ساخت سایت رایگان آنلاین است، و به روش اینترنتی به کاربران برای طراحی و ساخت وب سایت دسترسی می دهد. شرکت ویکس از اولین و قدیمی های ساخت سایت به صورت رایگان در جهان است . این شرکت با اختصاص ۵۰۰ مگابایت فضای هاست جهت آپلود فایل ها عکس ها در نظر گرفته است ، یک زیر دامنه (Sub domain) ، اما کسب درآمد این شرکت از طریق تبلیغات در وب سایت شماست و تبلیغاتی در این سایت ساز رایگان بدون اختیار لغو آن نمایش داده می شود.

از قابلیت هایی که wix را از سایر سایت سازان متفاوت می کند دسترسی به امکانات و قسمت های مختلف است که تجربه بسیار خوبی به کاربران رایگان آن می دهد ولی در هر جهت برای داشتن دسترسی کامل و بدون تبلیغات باید یکی از پلان های پولی را انتخاب کنید.
توجه : سایت wix  به دلیل عدم توانایی ساپورت زبان های راستچین مثل عربی و فارسی مناسب نیست و تنها برای وبسایت های انگلیسی زبان مناسب است.

برای طراحی وب سایت کاملا رایگان دو راه وجود دارد یکی همیشگی و کاملا رایگان و دیگری در ابتدا رایگان و در صورت رضایت به صورت می توانید پلن های پیشرفته و حرفه ای را انتخاب نمایید از آن جایی که ساخت سایت کاملا رایگان بدون پسوند و پیشوند و یا داشتن دامنه ir و com برای خیلی ها مهم است در این جا به بهترین روش های طراحی سایت رایگان برای فارسی زبانان و انگلیسی زبانان اشاره کنیم. ( مدت زمان انتخاب کم تر از 10 دقیقه)

ساخت سایت رایگان

3) سفارش رایگان سایت ساز تهران

شرکت سایت تهران برای ترویج هر چه بهتر اطلاعات و اشتراک گذاری و پیشرفت زبان فارسی در اینترنت تلاش می کند به صورت قرعه کشی از افرادی که در صفحه ثبت سفارش رایگان طراحی سایت ثبت نام می کنند تعدادی را قرعه انتخاب کند و سایت وردپرس متناسب و همیشه رایگان در دسترس ایشان قرار دهد ( توجه داشته باشید که این اقدام صرفا تعداد محدود است و برای اطلاع از قیمت طراحی سایت و ثبت سفارش به برگه ثبت سفارش سایت مراجعه کنید.

توجه: اگر اصرار بر داشتن سایت رایگان دارید به برگه طراحی سایت کاملا رایگان بروید اما توجه کنید که اصلا قابل مقایسه با وب سایت ساز حرفه ای سایت تهران نیست . توصیه ما استفاده از آموزش وردپرس است.


مطالب بیشتر:

آموزش 0 تا 100 ساخت سایت کاملا رایگان با وردپرس

11 دیدگاه در “طراحی و ساخت سایت رایگان

    • سایت های وبلاگ دهی به صورت رایگان برای شما وبسایت و وبلاگ می سازند اما شما تنها با پرداخت ۱۵۰۰۰ تومان به وبسایت nic.ir (دامنه ir ) از مزیت تبدیل وبلاگ به وب سایت بهره مند می شوید.
      انتخاب با شماست که وبسایت ارزان قیمت و قابل ارتقا برای خودتان درست کنید یا از سرویس های وبلاگ دهی استفاده کنید که بازدید کم دارند و منافع و تبلیغات به نفع خود قرار می دهند و اجازه کسب درآمد به شما نمی دهند.

    • اگر سایت رایگان بخواهید شما به ما لازم نیست پولی پرداخت کنید. بلکه تنها هزینه دامنه و هاست را به شرکت های دیگر می پردازید و این هزینه بابت آدرس شما و مکان سایت شماست. حالا اگر مکان سایت رایگان بخواهید ما به شما شرکت های عرضه کننده هاست رایگان رمعرفی می کنیم ولی توصیه بیشتر ما روی مکان های پولی هست که با ۱۰۰ هزار تومان قابل تهیه است.ولی در صورتی که بخواهید فقط ۱۶ هزار تومان هزینه کنید پول دامنه را به وبسایت nic.ir پرداخت می کنید . به عبارت دیگر ما ( طراح سایت ) هستیم و با ارزان ترین قیمت سایت شما را در هاست و دامنه شما بدون محتوا پیاده سازی می کنیم تا شما به راحتی بدون نیاز به کدنویسی مطالب دلخواه را همانند اینستاگرام درون سایت بگذارید (یعنی اگر دامنه و هاست از هر کجا و هر قیمتی ، بگیرید ما تنظیمات و ساخت سایت بدون متن را تقریبا رایگان در آن می سازیم).

      اما اگر بخواهید تمام مراحل خرید دامنه و هاست و ساخت سایت با محتوا به صورت کامل و حرفه ای توسط تیم z97.ir انجام شود به صفحه قیمت طراحی سایت مراجعه کنید.

  • سلام، دوست عزیز تمامی راه های ساخت سایت خیلی ارزان و روش های ساخت سایت رایگان در بالا لیست شده اند. البته ارزان ترین و تقریبا رایگان آن استفاده از وبلاگ ها و سپس تبدیل وبلاگ به وبسایت است.

  • داداش الان این آدرس شبکه های اجتماعی موقع خواندن مطالب مزاحمه و نمی توان متنن را به راحتی خواند. لطفا اصلاح فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *